Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Nordischer Ausgück

Ausblick über Erfurt's Norden. View over the north of Erfurt.

door Team Fire & Ice     Duitsland > Thüringen > Erfurt, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 59.000' E 010° 58.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. april 2007
 Listed since: 29. juli 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3D08

15 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
9 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Erstausstattung
Erstausstattung

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Nordischer Ausgück    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 50° 59.***' E 010° 58.***'

Gevonden 18. januari 2008 Companero Stony & Butze heeft de cache gevonden

Gut gefunden.

TFTC sagen C.S.& B. 

Gevonden 25. december 2007 Kleene heeft de cache gevonden

15:02 Mit Picci schnell zwischen Klößen und Stollen geloggt. Das Versteck fand ich klasse. Danke und schöne Grüße, die KLeEnE

Gevonden 15. december 2007 matthiast heeft de cache gevonden

Gefunden.

Super Idee mit dem Versteck.

TFTC matthias

Gevonden 29. november 2007 srppc heeft de cache gevonden

Diesen Cache haben wir aus einigen Richtungen vergeblich angefahren. Immer endete der Weg im Schlamm oder auf einem Feld. Geschafft haben wir es dann doch noch und hatten riesigen Spaß als wir feststellten, dass der richtige Anfahrtsweg sehr gut vom Owner beschrieben wurde. Na ja: Wer lesen kann ist klar im Vorteil. [;)]

Schönes Versteck, schöne Aussicht, Schöne Schatzsuche!

Danke, srppc

Gevonden 26. oktober 2007 norby.de heeft de cache gevonden

Gegückt hab ich...außer Nebeln nichts nichts gesehen.
Danke und Gruß an ALLE... norby.de