Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

die Peterszeche

Sonntagstauglicher Familiencache in der Nachbarschaft zur Peterszeche im Buchhellertal.

door finndus_98     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Siegen-Wittgenstein

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 45.502' E 008° 07.552' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:20 h   Lengte: 0.3 km
 Verborgen op: 19. september 2009
 Listed since: 19. september 2009
 Laatste verandering: 25. juli 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC91E1

9 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
233 Bekeken
3 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Opencaching-Status : "Archiviert"
Geocaching.com-Status : "Aktiv" --- > Archivierung folgt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Geokrets

Nimm mich mit door wegelager

Logs van die Peterszeche    Gevonden 9x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 50° 45.502' E 008° 07.552', moved by 5.9 km

Gevonden 25. juli 2010 Dante31 heeft de cache gevonden

25.07.2010 Sehr schöner Cache, den wir mit dem FR 305 gefunden haben. Traumhafte Gegend im schönen Buchhellertal.

Gevonden 20. juni 2010 wittijack heeft de cache gevonden

Da ich heute in der Gegend unterwegs war, konnte ich endlich die Peterszeche besuchen, die eigentlich schon lange auf dem Plan stand.

Vielen Dank für´s zeigen
WittiJack

Afbeeldingen voor deze log:
Peterszeche - HaldenPeterszeche - Halden
PeterszechePeterszeche

Gevonden 11. april 2010 1durch1 heeft de cache gevonden

Habe meine erste Suche mit einem Uralt-Etrex erfolgreich abgeschlossen. Hatte leider nichts dabei, also noch einmal hin. Hat total Spaß gemacht!

Gevonden 31. oktober 2009 illfurther heeft de cache gevonden

Danke für die schöne Runde. Toller Ort für einen Cache.

Gevonden 05. oktober 2009 Cache-Hunter heeft de cache gevonden

Bei einem kurzen Morgenspaziergang gefunden. Ich hatte zwar schon fast aufgegeben aber der letzte Blick hat sich gelohnt... Konnte mir den Cache nach gut 29 Jahren in der Nähe nicht wirklich entgehen lassen. Wink

In: -
Out: TB AEC Routemaster Double Decker Bus