Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

A57 Ausfahrt 25 - Ich war Ingo 02

Highway-Drive-In For the Cache-Koordinates read the description

door Black-Jack-Team     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Kreis Neuss

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 05.675' E 006° 48.330' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 21. maart 2005
 Listed since: 22. augustus 2005
 Laatste verandering: 17. december 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC005F
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

29 Gevonden
0 Niet gevonden
4 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
143 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

Parking at Park-and-ride-place at the coordinates above.

Parking at Park-and-ride-place at N 51° 05.675' E 006° 48.330'.

Attention at the slope! Please be aware of Geo-Muggles by finding and replacing the cache!
Please leave the cache as you found it and don't publish any hints regarding the hiding-place etc. in your online-logs. Thank you!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van A57 Ausfahrt 25 - Ich war Ingo 02    Gevonden 29x Niet gevonden 0x Opmerking 4x

Opmerking 17. december 2007 Oli heeft een notitie geschreven

Der Geocache ist offensichtlich nicht mehr vorhanden und wird demnächst archiviert.

Sollte der Geocache noch oder wieder vorhanden sein, bitte den Geocache wieder aktivieren und eine Bemerkung schreiben damit es alle Benutzer die sich für den Geocache interessieren mitbekommen. Diesen Logeintrag bitte danach löschen.

Falls noch Teile des Geocaches versteckt sind, wird der Owner gebeten diese zu entfernen.

  New coordinates:  N 51° 05.675' E 006° 48.330', moved by 59 meters

Opmerking 25. maart 2007 Black-Jack-Team heeft een notitie geschreven

Ja, hier war leider nichts mehr zu machen. Die Cachedose ist weg und nur noch die Wäscheleine und der Sack waren da.
Übrigens merkwürdigerweise nicht an dem Baum, an dem wir die Installation ursprünglich durchgeführt hatten.
Wer da wohl dran gebastelt hat?

Wir haben nunmehr die Reste entfernt.
Tschüss Cache und Danke für die netten Kommentare an die Geocacher!

Opmerking 21. januari 2007 Black-Jack-Team heeft een notitie geschreven

Wegen gemeldeten Schadens durch "Kyrill" bis zur Wartung nicht verfügbar.

Opmerking 13. november 2006 Black-Jack-Team heeft een notitie geschreven

Koordinaten angepasst und Beschreibung geändert.

  Coördinaten  N 51° 05.684' E 006° 48.281'

Gevonden 27. oktober 2006 Kölschkäscher heeft de cache gevonden

Mein allererster Cache ... und auf Anhieb gefunden Smile
 

Mit AlanMap600 kein Problem. Auf, dass noch viele Caches folgen werden ....

 

Kölschkäscher 

no trade