Waypoint search: 

Locked

 

Dutch Village

by GPearl     Austria > Wien > Wien

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 14.140' E 016° 17.210' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Time required: 2:30 h   Route: 8 km
 Hidden on: 25 October 2004
 Listed since: 29 August 2005
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC00AA
Also listed at: geocaching.com 

18 Found
1 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
95 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
2 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Dutch Village    Found 18x Not found 1x Note 0x

Found 28 August 2011 Boipl found the geocache

Nachlog.

Beim 5. Besuch endlich gefunden!

Found 23 January 2011 hi0815 found the geocache

Toller Multi ... mit sehr interessanten geschichtlichen Informationen.

Gut gestartet, auch den Kopflosen relativ rasch gefunden. Dafur wären wir fast im Dörfl gescheitert. Wir hatten - fälschlicher Weise - den Hint von Stage 5 auf das Dorf bezogen, den richtigen Ort daher von vornherein ausgeschlossen und nahezu überall gesucht. Und dann zu allem Überfluss auch noch kurz vor Ende bei der Berechnung des Finals einen Fehler gemacht. - Aber dank tatkräftiger Unterstützung von kurz nach uns eintreffenden Cachern doch noch geschafft. (Danke für eure Hilfe.)


TFTC
hi0815

Found 22 November 2010 schaitti found the geocache

Nachlog auf OC, da der Cache schon Monate gefunden ist...

TFTC

schaitti

Found 29 August 2010 Birdspiders found the geocache

Gemeinsam im Kleinrudel gefunden.

LG, Birdy

Found 29 August 2010 temu_dshin found the geocache

Im Dreamteam diesen Multi gesucht und gefunden.Alle Stationen waren Fair und gut zu finden.Für's Finale brauchten wir ein bissl mehr Zeit aber 10 Augen sehen mehr als 2!Dank für's zeigen