Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

(Name fehlt)

by TandT     Germany

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 02° 22.222' E 002° 22.222' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Hidden on: 12 September 2002
 Listed since: 22 October 2005
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0513

8 Found
1 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
14 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch  ·  English

cache description was removed because the owner's account was inactive when the new content license was launched

Pictures

Unter diesem Baum
Unter diesem Baum

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for (Name fehlt)    Found 8x Not found 1x Note 0x

  New coordinates:  N 02° 22.***' E 002° 22.***'

Not found 25 June 2007 Rave78 did not find the geoacache

Auch wir konnten hier nichts finden. Es ist alles bis 2mm über den Boden weggemäht. Wir denken ebenfalls das es den wohl bei der Aktion erwischt hat.

Katrin + Kai

Found 25 December 2006 CachINGs found the geocache

meine neue Taschenlampe ausprobiert und gefunden!

  Coordinates:  N 53° 07.***' E 008° 49.***'

Found 06 August 2005 antenne found the geocache

Unser 2. Cache in Bremen! Und es regnete mal nicht. Aber der Cache war saudreckig (von außen); die Fingernägel sind immer noch schwarz!
Danke für den Cache und viele Grüße, Anette und Uwe

Found 02 April 2005 wilde-maus found the geocache

Der Cache ist noch da, dieses ist kein Aprilscherz. Es ist auch alles schön trocken. Aber ohne beobachtet zu werden ist das holen (suchen brauchte ich nicht) und wegbringen nicht möglich.
MfG, Karen
In: kleiner Lederball
Out: Pick-Up Auto

Found 09 January 2005 Bing&Bong found the geocache

Wir kamen, sahen und loggten - jedenfalls im Prinzip. Selten so schnell fündig geworden.
Wäscheklammer kam uns grad gut zupass, um endlich den Beutel mit unseren unseren Log-Stempeln zu verschließen. Rein gabs dafür ein Grundgsetz in Mini-Ausführung.