Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Träume leben

door LR80     Duitsland > Schleswig-Holstein > Herzogtum Lauenburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 30.439' E 010° 15.272' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:15 h 
 Verborgen op: 14. augustus 2005
 Listed since: 24. oktober 2005
 Laatste verandering: 25. maart 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC05FB
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

32 Gevonden
4 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
7 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Ich erfüllte ihm einen Lebenstraum,
und schenkte ihm ein Zimmer am Lebensbaum.
Am Fuße des Baumes mit Blick auf den Kasten,
kann jeder Cacher ihn ab heute ertasten.
Und sollten Muggler dir auf die Nerven gehn,
bleib einfach interessiert am Springbrunnen stehn.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Träume leben    Gevonden 32x Niet gevonden 4x Opmerking 0x

Niet gevonden 09. oktober 2009 Cabrito81 heeft de cache niet gevonden

Hi!

Nach lamgem intensiven Suchen haben wir leider nichts ausmachen können. Das Navi gab auch keine richtige Position her, doch bis der eTrex da ist muss das wohl noch gehen.

Vielleicht haben wir auch einfach nicht richtig hingeschaut :)

Lieben Gruß,

Ela

Gevonden 12. juli 2009 Sandkistenrocker heeft de cache gevonden

was für ein Baum... dankeschön...

Gevonden 14. juni 2009 CoCaSteWi heeft de cache gevonden

Ich war heute hier in Reinbeckt zu einem Geburtstag und konnte schnell zwischen nur zwei Döschen heben. Das eine war dies hier.

Schönes Plätzchen. Hier im Schloss habe ich schon mal ne nette Hochzeit gefeiert. Der Baum ist mir dabei allerdings nicht aufgefallen. Danke fürs zeigen.

DfdC
Carsten

Gevonden 01. juni 2009 mountiemania heeft de cache gevonden

Danke für den Cache an diesem schönen Ort.

War trotz einiger Muggels im Park schnell gefunden. 

Gevonden 29. mei 2009 ollip heeft de cache gevonden

Wieso auf geocaching.com stillgelegt, wir haben ihn heute gut finden können. Toller Baum mit mächtigen Auswüchsen, da kommt man ins träumen......
Danke für diesen tollen Baum
ollipeh