Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Regenblick

door joggl     Duitsland > Bayern > Schwandorf

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 11.900' E 012° 16.200' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 24. oktober 2005
 Listed since: 26. oktober 2005
 Laatste verandering: 10. juni 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC06C9
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

15 Gevonden
0 Niet gevonden
3 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
4 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

mein erster chache liegt in der schönen stadt nittenau..gute möglichkeit zum parken und bummeln..auch der hund kann mit..auf grund der lage direkt am regen auch für chacher die mit dem boot unterwegs sind interessant..wenn ihr zwei störche aus eisen seht dann seid ihr schon nahe dran

viel spass beim suchen

panda43

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Oberer Bayerischer Wald (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Regenblick    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 3x

Gevonden 26. september 2011 cala heeft de cache gevonden

Nach dem Mittagessen haben wir noch diesen Cache besucht.

Viele Grüße aus dem Erzgebirge sagen die calas

Gevonden 01. juni 2010 d0wnl0rd heeft de cache gevonden

Und auch der letzte Cache meiner heutigen "Regen"-Tour konnte sich nicht lange verstecken. Vielen Dank für den Cache. <i>(#2862)</i>

Gevonden 14. juni 2009 whans heeft de cache gevonden

Auch dieser Cache war dank der Hints sofort gefunden. Nette Ecke hier, die ich noch gar nicht kannte.
TFTC, whans

Gevonden 19. april 2009 hihatzz heeft de cache gevonden

Nach einem Eis bei der Eisdiele Europa noch den tollen Regenblick genossen.
Wirklich eine sehr schöne Lokation,
vielen Dank für's Zeigen,
team hihatzz (#773)

Gevonden 12. oktober 2008 tesca heeft de cache gevonden

14:10 Uhr - #603

TomTomKomm hatte mit einem Griff den Cache in der Hand...
Schöne Insel!

Vielen Dank & lg aus Nürnberg
tesca