Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Event cache

Halloween NC in NV 2005

Halloween NC in NV 31.10.2005

door casi69     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Wesel

 Deelnemerslijst

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 26.645' E 006° 34.756' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Event date: 30. oktober 2005
 Listed since: 30. oktober 2005
 Laatste verandering: 22. juni 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC076A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

3 Deelgenomen
0 Wil deelnemen
0 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
13 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hilfreiche Gegenstände sollte man mitbringen:

  • Cachesonde (Minensonde)

  • Handschuhe

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - ICS - ICS QR-Code - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Halloween NC in NV 2005    Deelgenomen 3x Wil deelnemen 0x Opmerking 0x

Gevonden 31. oktober 2005 Frazer heeft de cache gevonden

Teilgenommen - hat riesen Stpaß gemacht!!!

Gevonden 31. oktober 2005 geoBONE heeft de cache gevonden

Vielen Dank an die Organisatoren. War 'ne runde Sache, vielleicht kann man an dieser Location ja auch mal ein Wintergrillen veranstalten?  :) Das man zum Cachen nicht wieder ins Auto steigen musste, hat mir gut gefallen. Unterwegs und am Grill mit alten und neuen Suchern geplaudert, viele Grüsse.

+/- Kettensäge

Bis zum nächsten mal, Thomas

Gevonden 31. oktober 2005 Team Schmelzer heeft de cache gevonden

Log-Time: 20.00h
Zustand des Cache: anfangs trocken und sauber
Das war ja mal wieder eine runde Sache! Mensch habt Ihr Euch Mühe gegeben! Wir haben die Suche sehr genossen und sind froh hier hin gekommen zu sein. Leider mußten wir beide heute arbeiten - man kann nicht alles haben! Die gemeinsame Suche mit immer wechselnden Teams und das anschließende Zusammensein waren große Klasse!
IN: Zwei TB`s
OUT: Ein TB vom Team Wanderwanze, die wir beim Cachen auf Mallorca kennengelernt haben.
Was für ein großer Spaß!