Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Sportliche Betätigung

door Mad75     Duitsland > Niedersachsen > Göttingen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 33.092' E 009° 57.083' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 09. oktober 2005
 Listed since: 30. oktober 2005
 Laatste verandering: 14. mei 2006
 Listing: https://opencaching.de/OC0776
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

6 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
6 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Für die Faulen und Unsportlichen von Euch Geocachern.Hier könnt Ihr Euch mal bewegen, es bietet sich förmlich an. Und wehe, ich sehe keine Schweisstropfen am Cache. :-)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Sportliche Betätigung    Gevonden 6x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Niet gevonden 04. april 2006 Alajo heeft de cache niet gevonden

Habe nichts gefunden.

Gevonden 04. februari 2006 rika2 heeft de cache gevonden

Am 31.01.haben schmooke und ich uns ein wenig sportlich betätigt (zu Fuß und per Rad). Dabei haben wir auch den cache gesucht. Schmooke war schneller als ich im Zugriff.
In: Nordseemuscheln 1-Pfennigmünze Out: nix
Danke für den cache! rika

Gevonden 28. januari 2006 Mueckenfett heeft de cache gevonden

Toller Ort,nur schlecht wenn hier was los ist,aber heute nur ein paar Freizeitsportler im Innenraum unterwegs.
Tom aus Mühlhausen/Thür.

Gevonden 09. december 2005 Rokop heeft de cache gevonden

Auf meiner nun zweiten kleinen Göttingen Tour - diesmal zusammen mit Kpit51 - schnell gefunden und unbemerkt geloggt. Den TB haben wir wohl übersehen oder war er gar nicht drin ? Vielen Dank.

Schöne Grüße, Rokop

Gevonden 09. december 2005 kpit51 heeft de cache gevonden

Heute mit Roman auf kleiner Göttinger Tour schnell gefunden.
Aber nach einer Runde habe ich aufgegeben.

No Trade

Vielen Dank

Peter