Waypoint search: 

Archived

 
Drive-In Geocache

Tribute to Hackfresse007-Style Cache

by Lion & Aquaria     Germany > Nordrhein-Westfalen > Aachen, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 43.566' E 006° 02.313' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Hidden on: 06 August 2005
 Listed since: 01 November 2005
 Last update: 01 November 2005
 Listing: https://opencaching.de/OC081B
Also listed at: geocaching.com 

7 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
25 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Um allen Cachern aus Nah und Fern die wunderbare Art der Hackfresse007-Caches näher zu bringen, haben wir diesen Tribute-Cache spontan beim Event versteckt...

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Aachen <Teilflaeche 1> (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Tribute to Hackfresse007-Style Cache    Found 7x Not found 0x Note 0x

Found 07 August 2005 Jocky found the geocache

Unter allergrößten Anstrengungen diesen Hardcore-Cache gefunden.... zum Glück keine Muggels in der Nähe .... wäre bestimmt aufgefallen [:D]! Annähernd so gut wie ein echter Hackfressen Cache .... und ich weiss wovon ich spreche ... habe ja schliesslich noch 2 an dem Tag gemacht :-). Zum Glück war der schwarze Mann nicht dabei .... das Gelände und die Aufgaben wären zu heftig für ihn gewesen [xx(]

Found 06 August 2005 Captain Cook found the geocache

Eben hatte ich noch ein Honigglas und ein Blatt Papier in meiner Tasche, und schon hatten die zwei sich als Cache selbstständig gemacht - Hackfresse Caches sind eben echte Selbstläufer !
Danke für den Spaß!

Found 06 August 2005 mr. chapel found the geocache

Sehr schöner Cache. Er war nicht ganz einfach zu finden, aber wir haben es doch geschafft.

Found 06 August 2005 Blinky Bill found the geocache

Gutes Imitat[:D] Nur die schöne Umgebung wollte nicht richtig zum Cache passen [;)]

Marco &amp; Kerstin

Found 06 August 2005 lappie found the geocache

Ach ja,
gefunden hab ich ihn nicht. Mußte aber loggen ;-)