Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Bilderrätsel

door JamesDoe     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Ahrweiler

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 35.000' E 007° 05.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 06. november 2005
 Listed since: 06. november 2005
 Laatste verandering: 21. maart 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC08AF
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

38 Gevonden
2 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
66 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
2 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Bilderrätsel    Gevonden 38x Niet gevonden 2x Opmerking 0x

Gevonden 21. maart 2009 Wuchtel heeft de cache gevonden

Das Rätsel war ja nicht allzu schwer zu lösen. Dennoch war es für mich sehr interessant, auf diese Weise mal ein bisschen von der Welt der anders Sehenden kennen lernen zu  dürfen. Danke für diese Erfahrung.

TFTC Wuchtel

Gevonden 01. februari 2009 JamesDoe heeft de cache gevonden

Da ich eh immer vergesse die Caches hier auf den neusten Stand zu bringen, werde ich jetzt alle Caches hier ins Archiv schicken. Natürlich könnt ihr eure Funde hier nach wie vor loggen, aber sucht nicht nach den hier hinterlegten Daten. 

Die Dosen sind alle auf der anderen Platzform zu finden, im jeweils aktuellen Zustand. 

Gruß aus Godesberg

Jens (Team James Doe)

Gevonden 18. januari 2009 Die Asbacher Bande heeft de cache gevonden

#2001#

Schneller Fund heute nachdem das Rätsel gelöst war, kommt mir irgendwie bekannt vor???

T4TC sagt Die Asbacher Bande

 

Gevonden 14. november 2008 ice13-333 heeft de cache gevonden

Nachdem das Rätsel schon länger gelöst war, bin ich heute zwischen Arbeit und Einkaufen endlich mal den Outdoorteil angegangen, da der Coin in meinen Händen auch langsam mal wieder auf die Weiterreise gehen musste.

Danke für das Rätsel und die Dose. Alles gut zu lösen/finden.

Auf diesem Weg auch noch gute Besserung an den derzeit gesundheitlich lädierten Teil des Teams.

In: Leipzig Event Coin

Log: 17:00

(GC#239 Gesamt#252 OC#113)

Gevonden 29. september 2008 Hendrikje heeft de cache gevonden

Trotz zu Hause liegendem Spoilerbild recht schnell gefunden!