Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

A

by deep green     Germany > Niedersachsen > Verden

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 55.000' E 009° 25.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 0:30 h   Route: 1.0 km
 Hidden on: 08 November 2005
 Listed since: 08 November 2005
 Last update: 05 November 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC0906

12 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
5 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within a nature reserve! Please see here for further information.
Naturschutzgebiet Verdener Moor (Info)

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for A    Found 12x Not found 0x Note 1x

  New coordinates:  N 52° 55.000' E 009° 25.000', moved by 6.8 km

Note 04 November 2009 deep green wrote a note

wir werden aus gegebenem anlass unsere caches auf dieser seite nicht mehr anbieten.

Found 08 September 2008 daRAMA found the geocache

Komische Gegend. Normalerweise sind Rehe ja Fluchttiere...

Wie bei OC0995 habe ich irgendwie die Sache mit dem Frosch nicht verstanden... Hätte ich eine holde Jungfer mitbringen sollen, die den dicken Käfer, der den Cache bewacht, verwandelt?

MfG daRAMA

Found 14 May 2008 Selma B. found the geocache

Den Wetterfroschkönig zum Glück schnell gefunden. Auf eine längere Suche hätte ich mich aufgrund des "Moskito"-Ansturms heute wahrscheinlich nicht eingelassen . Wird Zeit, dass die arbeitslosen Frösche ihre Arbeit aufnehmen und die Stechmücken wegfressen Wink 

Found 29 December 2007 XR Caching found the geocache

Beim Morgenlauf sehr schnell gefunden. Schöne Umgebung, die Eule war auch wieder dort.

Found 14 October 2007 Knicklicht found the geocache

Netter Spaziergang hat aber nen Moment gedauert den König zu finden.