Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

$

Ein Cache der "Collectors Series"

door Die Schwertfische     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Aachen, Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 52.030' E 006° 06.818' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:15 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 30. september 2005
 Listed since: 11. november 2005
 Laatste verandering: 08. januari 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC09E5
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

22 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
9 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Große Parkmöglichkeit bei:
N 50° 51.935' E 006° 06.230'

ASEAG Linien 21, 47, 57, Haltestelle Herzogenrath "Dammstrasse"

In diesem Cache werden Münzen aller Herren Länder getauscht

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Unteres Broichbachtal suedl.Bierstrass_ Noppen (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van $    Gevonden 22x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 14. maart 2009 Blue Savina heeft de cache gevonden

An diesem Cache kamen wir unerwartet vorbei und nach kurzer Suche wurde er auch gefunden  ;-) Nette Idee!

Vielen Dank für den Cache!

Gevonden 08. maart 2009 mistmoore heeft de cache gevonden

Der Cache lag hier einfach auf dem Boden herum, somit brauchte ich nicht lange suchen. Leider ist die Dose schwer beschädigt (eine komplette Seite ist abgebrochen). Ich habe den Cache wieder etwas besser versteckt, trotzdem sollte der Owner hier besser mal nachschauen gehen. TFTC

Gevonden 14. januari 2009 Nachtwolf1954 heeft de cache gevonden

Moin.
Der Cache wurde von mir auf "Geocaching.com" geloggt und ich logge ihn nun hier nach.

Danke nochmals für den Cache und Gruß aus Wassenberg
Nachtwolf

Gevonden 01. april 2007 Black-Jack-Team heeft de cache gevonden

Schnell gefunden und dann mit einer dummen Bewegung erst mal alle Münzen am Abhang zerstreut! [:O][:I][B)]

Alle wieder aufgesammelt und fertig.

TFTC
Liebe Grüße

Gevonden 25. februari 2007 derfrank heeft de cache gevonden

Terrors Spürnase hatte mal wieder zugeshclagen, als AMok noch mit dem GPS experimentierte.

TFTC


terror & amok