Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

(Name fehlt)

door 1_2_3_4_5     Duitsland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 00.000' E 006° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. januari 1970
 Listed since: 15. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0BBF

36 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
44 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
3 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van (Name fehlt)    Gevonden 36x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 50° 00.***' E 006° 00.***'

Gevonden 23. oktober 2010 Fledermäuse heeft de cache gevonden

Wir vom Team Fledermäuse

fanden den Cache total cool!  Die Dose war in einem sehr sehr guten Zustand.  Das Versteck war echt super.  Vielen Dank!
In: 3 Gugu's Out: Pixibuch (und den Trinktütenmüll)!

Gevonden 09. oktober 2010 DoppelPoeppel heeft de cache gevonden

Heute sind wir die erste Etappe des Eifelsteigs gelaufen. Daher kamen wir an diesem interessanten Platz vorbei. Das hat ja mal richtig Spaß gemacht. Wie schon in einem alten Stollen am Rhein auf dem Rheinsteig vor zwei Wochen war ich zunächst mit Blindheit geschlagen. Drei Mal bin ich hin und her gelaufen. Aber dann habe ich endlich an der richtigen Stelle zugegriffen. Klasse! Vielen Dank! Out: TB - 13:40 -

Gevonden 24. mei 2010 muruckel heeft de cache gevonden

...sorry, habe vergessen, den Log hier einzutragen.

Gevonden 26. januari 2010 Robin Hood heeft de cache gevonden

Nach bis zu 4 maliger vorheriger Suche haben wir jetzt endlich mit zwei Familien zusammen und einigen Taschenlampen den Schatz gefunden. Der hat uns richtig gut beschäftigt. Wir waren schon fast der Meinung, es gäbe ihn nicht mehr.

Wirklich ein super Versteck!

Robin Hood + Sabine und Co

Gevonden 22. september 2009 lizard08 heeft de cache gevonden

Auf unsrer Eifelsteigwanderung gut gefunden.
Wirklich klasse location, hat Spaß gemacht!
Danke fürs Zeigen und sonnige Grüsse von der hessischen Bergstrasse
lizard08 & Sancho

[This entry was edited by lizard08 on Sunday, September 27, 2009 at 7:25:16 AM.]