Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Drahtseilbahn

Geschichtsträchtige Talfahrt mit der Drahtseilbahn am Leopoldsberg. Streckenlänge 725m, Steigung 34%

door GPearl     Oostenrijk > Niederösterreich > Wiener Umland/Nordteil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 16.905' E 016° 20.170' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:30 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 13. oktober 2005
 Listed since: 27. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0F2B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

18 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
277 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
3 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Drahtseilbahn    Gevonden 18x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 08. oktober 2011 Boipl heeft de cache gevonden

Danke für diese interessante Zeitreise!

Gevonden 21. augustus 2008 peal heeft de cache gevonden

Super war's und hätt' sich sehr gut mit Via Ferrata Leopoldi kombinieren lassen, wenn man's weiß. Wink

Gevonden Aanbevolen 26. oktober 2007 Plobb heeft de cache gevonden

Eine sehr schöne Reise in die Vergangenheit. Der Weg war teilweise sehr rutschig und ließ uns schneller vorankommen als uns lieb war. Die Ziellocation könnte auch sehr interessant sein wenn sie nicht so graulsich zugemüllt wäre.
Vielen Dank für den gelungenen Cache.

IN: Maulwurf
OUT: Armband

Gevonden 08. september 2007 sterau heeft de cache gevonden

Eine interessante Exkursion in die jüngere technische Geschichte. Und nach den ergiebigen Regenfällen der Vortage war die Talfahrt dann noch eine selektive Angelegenheit. THX, Sterau & Lisi

Gevonden Aanbevolen 06. juli 2007 tomduck heeft de cache gevonden

gemeinsam mit einem der Heidels05 den Abstieg gewagt. zum teil quer durchs gestrüpp, wo's langsamer voranging, zum teil der trasse folgend mit annähernd der geschwindigkeit der drahtseilbahn (145 m/min) auf jeden fall war's lustig, nur das heben des caches hat mich etwas überwindung gekostet . TFTC