Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

"Pentersrück"

by fianna     Germany > Hessen > Schwalm-Eder-Kreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 10.006' E 009° 41.354' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Hidden on: 27 November 2005
 Listed since: 27 November 2005
 Last update: 26 April 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC0F6F
Also listed at: geocaching.com 

8 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
58 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Pentersrück, die höchste Stelle der "Günsteröder Höhe.Den Erstfinder erwartet etwas b. N 51°10.015 E 09°41 346 Dem Zweitfinder N 51°10.018 E 09°41 364 Viel Spaß beim Suchen - fianna .

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Vogelschutzgebiet Riedforst bei Melsungen (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for "Pentersrück"    Found 8x Not found 0x Note 0x

Found 17 March 2012 Recon67 found the geocache

Auf dem Rückweg von Höhe 529 konnte auch dieser Cache noch gut gefunden werden. Die Dose wurde wohl mal erneuert, denn der Deckel der alten Dose war auch noch da. icon_smile_wink.gif
No trade
TFTC
Recon

Found 18 July 2010 stine1991 found the geocache

Zweimal auf der falschen Seite gesucht ;-(  und nun im dritten Anlauf gefunden. Der Ort ist aber auch mehrere Besuche wert. Wunderschön ist es dort. Der nächste Besucher sollte evtl. einen neuen Behälter mitbringen, da der vorhandene einen defekten Deckel hat.

Danke für den Cache sagt stine1991

 

Found 06 June 2010 Taurus50 found the geocache

Der ist ja wirklich etwas weit ab von der Zivilisation
und bei 30 Grad im Schatten schon etwas Schweiß treibent.
Danke an den der seinen Kuli vergessen hat. Hat mir bei der Suche etwas geholfen :)

DFDC

Found 16 May 2010 JoGePo found the geocache

Found 13 October 2005 kpit51 found the geocache

Wirklich eine schöne Ecke. Schade das sie so wenig besucht wird. Die meisten Cacher sind halt lauffaul.

No Trade

Vielen Dank

Peter