Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

Seezeichen

door ROD     Oostenrijk > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 07.000' E 016° 50.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 21. augustus 2005
 Listed since: 27. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0F79
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

15 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
12 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Seezeichen    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 16. maart 2008 ROD heeft een notitie geschreven

Gevonden 10. november 2007 Wesi 122 heeft de cache gevonden

Rätsel gelöst - gemeinsam mit Iris gefunden - Danke

Gevonden 10. november 2007 Wesi 122 heeft de cache gevonden

Rätsel gelöst - gemeinsam mit Iris gefunden - Danke

Gevonden 07. juli 2007 tomduck heeft de cache gevonden

nachlog auf oc, mai 2008. 

auch der stand heute auf meiner liste, habe aber nichts gefunden. nachdem ich dem owner ein bild vom vermuteten versteckplatz geschickt habe, hat er mir bestätigt, dass ich an der richtigen stelle gesucht habe, die dose aber verschwunden sein dürfte. danke für die log-erlaubnis! wenn ich dann wieder mal in der gegend bin, werde ich den log auch im logbuch nachholen. tftc

Gevonden 29. april 2007 peter61 heeft de cache gevonden

Ein schöner Platz, nur das hinkommen war nicht so ganz einfach. Die letzten Meter bin ich dann zu Fuß gegangen, da durfte man dann einfach nicht mehr fahren.
Vor Ort war es dann ziemlich klar wo der Cache ist und es ging entsprechend schnell.
Besten Dank,

Peter