Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Sailflight

door ROD     Oostenrijk > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 09.544' E 016° 57.413' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:30 h   Lengte: 3.0 km
 Verborgen op: 24. maart 2005
 Listed since: 27. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0F84
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

10 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
9 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Ausblick von oben
Ausblick von oben
Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Sailflight    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 25. mei 2008 JollyJoker heeft de cache gevonden

Wir hatten Glück, also wir ankamen war der Regen vorbei und die Sonne schaute durch. Alle Stationen waren schnell gefunden, die Cachehebung selbst war aufgrund der feuchten nassen Erde eine Herausforderung.

Die Aussicht von oben ist ein Traum!

Danke für den schönen Cache!
JollyJoker

Gevonden 03. november 2007 meme_2007 heeft de cache gevonden

Heute Nachmittag gefunden. War eine schöne Runde.

IN:schwarzes Stofftier

OUT: blaue Krake

Danke LG meme_2007 

  New coordinates:  N 48° 10.***' E 016° 57.***'

Gevonden 13. mei 2007 Geo-Johnny heeft de cache gevonden

Typischer Cache von ROD, durch die Ausnützung der hochalpinen Lage bringt er Nikotinsüchtige zur Strecke.
Super angelegter Multicache und sicheres Versteck.
Heute um 14:15 gehoben.
TFTC
No Trade
Geo-Johnny!

Gevonden 08. december 2006 Da.Verna&Di.Andre heeft de cache gevonden

13:20
Bei der Keltischen Wallburg hat uns der Sturm durch die Ritzen hindurch "verblasen".
Schöne Wanderung auf den Segel-Berg! Danke!
Die "Bärensuche" war nicht soooo leicht,... man schaut am Besten die Wälder genau an, denn wo sollten die Bären denn sonst sein...
IN: Garfield
OUT: Glas-Blume

Gevonden 26. november 2006 Mausbiber heeft de cache gevonden

Sehr schöner Aussichtsberg, diesmal völlig ohne Gelsen *gggg*!!!
TFTC
No Trade, LG die Mausbibers, Susanna & Heinz