Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

AL015-TG

door ime     Oostenrijk > Oberösterreich > Linz-Wels

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 15.000' E 014° 18.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 12. juni 2005
 Listed since: 29. november 2005
 Laatste verandering: 10. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0FEB
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

2 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
62 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Afbeeldingen

Background
Background

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van AL015-TG    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 15. oktober 2005 npg heeft de cache gevonden

Irgendwie mögen mich die ALs nicht so recht. Hier zuerst mal alles mögliche und unmögliche abgesucht - ergebnislos. Auf dem Rückweg, dann den Hint entdeckt, na gut 30m von der Vorliebe meines GPS entfernt. Also (mit Taschenlampe) nochmal vorgedrungen - Sieht das Gelände eigentlich immer so aus ? Letztendlich doch gefunden, allerdings gefielen mir die Bücher besser als der Cacheort (zumindest im momentanen Zustand).

Thx für die Krankenstandlektüre [8D]
npg

Gevonden 09. juli 2005 howc heeft de cache gevonden

FTF
Nachdem 2-3 Mann 7-8 erfolglose Versuche unternommen haben, mehrere Mails, Hints, etc ausgetauscht wurden ENDLICH gefunden. Die beiden Hasen die ich aufgeschreckt habe wußten sicher schon länger, wonach ich suche.