Waypoint search: 
 
Drive-In Geocache

Überall Straßenverkehr - mach mal eine Pause!

by waldstadt     Germany > Brandenburg > Prignitz

N 53° 11.884' E 012° 16.498' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Available
 Time required: 0:25 h 
 Hidden on: 17 August 2013
 Published on: 20 October 2013
 Last update: 28 June 2020
 Listing: https://opencaching.de/OC10275
Also listed at: geocaching.com 

59 Found
0 Not found
0 Notes
2 Maintenance logs
0 Watchers
0 Ignorers
152 Page visits
3 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Überall Straßenverkehr - mach mal eine Pause!


Dieser Cache liegt auf einem Parkplatz an der A 24 und ist nur in Fahrtrichtung Schwerin - Hamburg erreichbar. Nutze diesen Ort und mach mal Pause. Nach ein paar Schritten an der frischen Luft fühlst du dich gleich wieder fit für deine weitere Reise.

This cache is located in a parking lot on the A24 and is only in the direction of Hamburg. Use this site and take a break. After a few steps in the fresh air you feel right fit for your further journey.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Überall Straßenverkehr - mach mal eine Pause!    Found 59x Not found 0x Note 0x Maintenance 2x

Found The geocache is in good or acceptable condition. 27 March 2024 DL3BZZ found the geocache

Auf dem Weg in den Urlaub nach Brake hier kurz gehalten und den Cache schnell gefunden mit Ayda081 sowie geloggt.

NRNR

Vielen Dank an waldstadt für den Cache GC4JHYD, Überall Straßenverkehr - mach mal eine Pause!

Bis denne
Lutz, DL3BZZ

Found 24 March 2024, 14:52 Abahallo found the geocache

Leider nur ein Pixi-Klo ... aber sonst fein!  Thanks for showing this place, and for taking care! Greetings from Denmark, Belgium, and Germany! Abahallo!:   Beate & Hermann, TFTC !!! 24. März 2024 14:51

Found The geocache is in good or acceptable condition. 31 October 2023, 16:00 ArneMax found the geocache

Nachdem ich am Wochenende zum 90. Geburtstag meines Onkels in der Nähe von Dresden war geht es heute zurück nach Hamburg. Auf dem Weg dahin habe ich mir eine Rast gemacht und dabei konnte dieser Cache geloggt werden. Nach etwas suchen gefunden wurde er dann auch gefunden.

 

Danke für das legen und pflegen des Caches.

Found 29 August 2023, 11:08 umbradium found the geocache

Danke für den Cache

Found 21 August 2023, 13:13 mopple-the-whale found the geocache

Auf dem Weg von Brandenburg an die Ostseeküste kamen wir hier vorbei. Zwar noch nicht ganz die Hälfte der Strecke geschafft, vertraten wir uns ein bisschen die Beine. Nach einem vorsichtigem Balance-Akt konnten wir die Dose ohne Probleme finden.