Waypoint search: 

Locked

 
Virtual Geocache

100M ü.NN Höhenmeter Safari

by erdbot     Germany > Rheinland-Pfalz > Mainz, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 01.275' E 008° 12.639' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: no container
Status: Locked, visible
 Hidden on: 27 October 2013
 Published on: 27 October 2013
 Last update: 15 November 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC102FA

2 Found
0 Not found
1 Note
1 Maintenance log
0 Watchers
1 Ignorers
116 Page visits
3 Log pictures
Geokrety history

   

Waypoints
Listing

Description    Deutsch (German)

Du musst eine Höhenlinie 100m ü.N.N. suchen und ein Foto mit deinem Gps Gerät damit machen.

Das bitte mit der Koordinatenangabe der Fundstelle in den Logeintrag laden.

Utilities

This geocache is probably placed within a nature reserve! Please see here for further information.
Naturschutzgebiet Mainzer Sand Teil II (Info)

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Kalkflugsandgebiet Mainz-Ingelheim (Info), Landschaftsschutzgebiet Rheinhessisches Rheingebiet (Info), Vogelschutzgebiet Dünen- und Sandgebiet Mainz-Ingelheim (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for 100M ü.NN Höhenmeter Safari    Found 2x Not found 0x Note 1x Maintenance 1x

OC-Team Locked 15 November 2013 pirate77 has locked the cache

Der Benutzeraccount wurde deaktiviert.

Note 06 November 2013 erdbot wrote a note

Dieser Cache wurde von mir von "Die Gute Fee" adoptiert um ihn vor der Archivierung zu retten.

Found 28 October 2013, 07:59 kruemelhuepfer found the geocache

Wie gut, dass meine Heimatstadt auf ziemlich genau 100 m liegt. Auf meinem Weg zur Arbeit hab ich dann heute morgen auf die Höhenangabe des GPS-Geräts geachtet und wurde am Rheinufer (mit Kiesstrand) in Mannheim fündig.

Die Koordinaten:

N49 28.712 E008 27.678

Pictures for this log entry:
Höhe 100 MeterHöhe 100 Meter
Blick von Mannheim auf die Rheinbrücke nach LudwigshafenBlick von Mannheim auf die Rheinbrücke nach Ludwigshafen

Found 27 October 2013 erdbot found the geocache

Als der Cache rauskam war ich gerade auf dem Weg zum Event, da Eltville sich ja auf dem Höhenniveau von den Listing Koordinaten befindet bin ich zwei Straßen auf und ab gefahren, an der Tanke wurde ich dann fündig *BÄÄÄM* 100m ü.N.N. Cool

Koordinaten: N50°01.454 E008°06.980

 

Das war leicht... DFDC!

Grüße vom erdbot

Pictures for this log entry:
100m100m