Waypoint search: 

Archived

 

Kaptns's Cache Chaos <Reloaded>

feste schuhe sind von vorteil

by KaptnKoma     Germany > Nordrhein-Westfalen > Paderborn

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 49.094' E 008° 31.988' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: large
Status: Archived
 Time required: 2:00 h   Route: 5 km
 Hidden on: 24 September 2005
 Listed since: 01 December 2005
 Last update: 17 November 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC105A
Also listed at: geocaching.com 

7 Found
2 Not found
2 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
10 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)






Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Ems_ Furlbach (Info), Vogelschutzgebiet Vogelschutzgebiet 'Rietberger Emsnied. mit Steinhorster Becken' (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Kaptns's Cache Chaos <Reloaded>    Found 7x Not found 2x Note 2x

Not found 01 June 2008 andik did not find the geoacache

Hatte mir vorher leider die anderen Logs nicht durchgelesen, sondern mich auf Cachewolf verlassen.

Bitte reaktivier den Cache oder lösch ihn.

 (Lieber reaktivieren- ist ne schöne Gegend!)

Note 22 October 2007 Old_Trashbag wrote a note

Hallo, dieser Cache ist schon sehr lange nicht mehr verfügbar. Wenn er nicht wieder online gehen soll, dann archiviere ihn doch bitte. Dazu einfach einloggen, den Cache aufrufen, 'bearbeiten' anklicken und als Status 'archiviert' auswählen. Danke!

Note 31 May 2006 KaptnKoma wrote a note

cache voruebergehend nicht verfuegbar.

Found 28 May 2006 Matusi found the geocache

Endlich gefunden, puh. Wir haben 3 Anläufe gebraucht aber jetzt habe wir auch diesen Cache in schöner Umgebung gefunden.
Gruß,
Matusi

no trade

Found 07 May 2006 Lebkuchen found the geocache

hallo, hab heute bei dem schönen wetter mit dem fahrrad den cache gehoben. echt tolle gegend und toller cache. danke

der behälter ist etwas feucht von innen, aber in der plastiktüte ist alles trocken.

in: ramazotti auto
out: magnet