Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Zufall's Überraschung

Kurzer mini Nachtmulti am Rande von Niederzeuzheim.

door Jutika     Duitsland > Hessen > Limburg-Weilburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 28.297' E 008° 01.753' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 01. april 2012
 Published on: 05. januari 2014
 Laatste verandering: 16. april 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC1062C
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

1 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
96 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Waypoints
Time
Seasonal
Tools needed

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Eure Chance, besucht Dr.Zufall nachts, eventuell könnt Ihr ihn überraschen.
Viel Glück und gutes Gelingen.


Zum Cache
Der Weg ist relativ genau 889,8 Meter lang, exc. des Rückweges. icon_smile_wink.gif

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Zufall's Überraschung    Gevonden 1x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gevonden 23. juli 2016 ReneFFM heeft de cache gevonden

Auf dem Rückweg vom Mega-Event in Koblenz zusammen mit Zimtstern191109 hier noch Halt gemacht, um den kleinen NC in einen Smiley auf der Karte zu verwandeln. Nach dem wir kurz Rehe beobachten konnten (oder haben die uns beobachtet?) ging es auf den Weg. Nach einiger Zeit haben wir dann das Final entdeckt, sowas hab ich auch noch nie gesehen. Vielen Dank für die Mühe, das so zu gestalten.

TFTC
ReneFFM

Gearchiveerd 16. april 2016 Jutika has archived the cache