Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Loch am Wegesrand

A little cache in a hole

door blsteam     Duitsland > Baden-Württemberg > Reutlingen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 35.591' E 009° 08.838' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h 
 Verborgen op: 12. januari 2014
 Published on: 12. januari 2014
 Laatste verandering: 16. november 2018
 Listing: https://opencaching.de/OC10678

16 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Maintenance logs
0 Volgers
0 Negeerders
252 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time
Listing

Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

The cache is hidden nearby a "hole" next to the street. At the other side of the street there is th parking lot.
Good luck!

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Schönbuch (Info), Naturpark Schönbuch (Info), Vogelschutzgebiet Schönbuch (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Loch am Wegesrand    Gevonden 16x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 3x

Gearchiveerd 16. november 2018 blsteam has archived the cache

Niet gevonden 07. mei 2018 ekorren heeft de cache niet gevonden

Irgendwie diesen Cache immer erstmal übersehen, und dann z.T. so vorbeigekommen, dass Anhalten und Suchen nicht wirklich eine Option war. Heute morgen kam es dann mal auf ein paar Minuten nicht an, also mal nachgeschaut. Das Loch gefunden, aber leider keine Dose. Mag sein, dass ich nur zu blind war... aber jetzt würde ich mit einem weiteren Besuch doch abwarten, ob jemand bestätigen kann, dass sie noch da ist...

Gevonden 02. april 2017, 16:30 shuttelz heeft de cache gevonden

Vielen Dank, shuttelz & Hemme

Gevonden 12. maart 2017, 12:51 MikeBi heeft de cache gevonden

Das schöne Wetter genutzt und eine Runde mit dem Fahrrad durch den Schönbuch gedreht.
Erst das Loch bewundert und dann die Dose gesucht. Hier war das finden der Dose kein Problem.

TFTC

Gevonden 26. januari 2017, 15:47 seiduselbst heeft de cache gevonden

Ohne Probleme gefunden. In der Kunst wie beim Cachen ist die Frage: "Was will uns der Künstler|Owner damit sagen?" Rhetorik. Dennoch wiederhole ich sie hier.