Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Im Gestein

Im Gestein

by ruera01     Germany > Hessen > Darmstadt, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 51.571' E 008° 39.229' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Hidden on: 02 March 2014
 Published on: 02 March 2014
 Last update: 24 April 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC108F5

15 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
3 Watchers
0 Ignorers
170 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Time
Seasonal
Persons

Description    Deutsch (German)

 Dies ist unser erster Tradi Cache und führt euch in das Herz von Bessungen , der Orangerie. Der Cache befindet sich in einem grünen Behälter.

 

Achtung: Bei schönem Wetter sind viele Muggel unterwegs.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Im Gestein    Found 15x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 24 April 2016 ruera01 has archived the cache

Cache ist archiviert

Found 08 August 2015, 16:23 fouchy found the geocache

Gestern Nachmittag habe ich hier einen kurzen Stopp gemacht und das Gestein abgesucht. Wegen der Hitze war hier gar nichts los, und so wurde ich beim Suchen nicht behelligt. War gut, dass ich den Cache nach wenigen Minuten gefunden habe, denn viel länger hätte ich es hier nicht ausgehalten: Zuuu waaaaarm! Cool

 

Danke fürs Verstecken und Grüße

fouchy

Found 08 June 2015 Riedxela found the geocache

Ein wenig suchen musste ich schon. Es kommt halt auf den richtigen Standpunkt bzw Blickwinkel an. Von der Cachegröße her ist das eher ein klassischer Mikro.

Danke fürs Verstecken des Cache und herführen in die Orangerie.

Found 19 April 2015, 12:22 slowjow found the geocache

Nach etwas suchen schnell gefunden ;-)

Found 03 April 2015, 18:04 Manarocker found the geocache

Beim schönen Parkbesuch musste dieses kleine Döschen mit.TFTC