Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Im Gestein

Im Gestein

door ruera01     Duitsland > Hessen > Darmstadt, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 51.571' E 008° 39.229' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 02. maart 2014
 Published on: 02. maart 2014
 Laatste verandering: 24. april 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC108F5

15 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
3 Volgers
0 Negeerders
170 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

 Dies ist unser erster Tradi Cache und führt euch in das Herz von Bessungen , der Orangerie. Der Cache befindet sich in einem grünen Behälter.

 

Achtung: Bei schönem Wetter sind viele Muggel unterwegs.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Im Gestein    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 24. april 2016 ruera01 has archived the cache

Cache ist archiviert

Gevonden 08. augustus 2015, 16:23 fouchy heeft de cache gevonden

Gestern Nachmittag habe ich hier einen kurzen Stopp gemacht und das Gestein abgesucht. Wegen der Hitze war hier gar nichts los, und so wurde ich beim Suchen nicht behelligt. War gut, dass ich den Cache nach wenigen Minuten gefunden habe, denn viel länger hätte ich es hier nicht ausgehalten: Zuuu waaaaarm! Cool

 

Danke fürs Verstecken und Grüße

fouchy

Gevonden 08. juni 2015 Riedxela heeft de cache gevonden

Ein wenig suchen musste ich schon. Es kommt halt auf den richtigen Standpunkt bzw Blickwinkel an. Von der Cachegröße her ist das eher ein klassischer Mikro.

Danke fürs Verstecken des Cache und herführen in die Orangerie.

Gevonden 19. april 2015, 12:22 slowjow heeft de cache gevonden

Nach etwas suchen schnell gefunden ;-)

Gevonden 03. april 2015, 18:04 Manarocker heeft de cache gevonden

Beim schönen Parkbesuch musste dieses kleine Döschen mit.TFTC