Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Denn zum spielen ist er da - der zweite!

Drive-in micro bei einem aussergewöhnlichen Spielplatz

door alice     Duitsland > Hessen > Marburg-Biedenkopf

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 44.003' E 008° 42.135' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 01. augustus 2005
 Listed since: 03. december 2005
 Laatste verandering: 10. september 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC10B3
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

19 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
2 Negeerders
26 Bekeken
6 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Zu diesem Cache solltet ihr euere (oder sonstige) Kinder mitbringen, und viel Zeit für die Kleinen!

Bitte postet Fotos zu euerem Log und erzählt, was den Kindern (leider nur bis 14 Jahren erlaubt) am meisten Spass gemacht hat.

Der Cache enthält keinen Stift. Bitte bringt euren eigenen mit.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 18. januari 2009 Storkas heeft de cache gevonden

Auf neuem Opencaching-Account nachgeloggt!

Gevonden 08. november 2008 karloff heeft de cache gevonden

#550 - Auf dem Weg zu einem Nachtcache gelogt.

TFTC
karloff

Gevonden 25. juni 2008 Die Lumpen-Fumpen heeft de cache gevonden

Während Deutschland gegen die Türkei Fussball spielte, gingen fünf Lumpen-Fumpen auf Cache-Jagd. Die Jung-Fumpen waren begeistert - am besten fanden sie die Wasserspiele und das akustische "Wunder".

Afbeeldingen voor deze log:
Ein fantastischer Ort zum SpielenEin fantastischer Ort zum Spielen
Das Wasser hat die Jung-Fumpen am meisten fasziniertDas Wasser hat die Jung-Fumpen am meisten fasziniert
WasserspieleWasserspiele
Mama, ich will mal Installateurin werden...Mama, ich will mal Installateurin werden...
Hallo - wer spricht denn da?Hallo - wer spricht denn da?

Gevonden 24. mei 2008 Fraggels heeft de cache gevonden

Schnell gefunden. Interessanter Spielplatz.

Viele Grüße
Fraggels

Gevonden 28. april 2008 twin trapper heeft de cache gevonden

Lognachtrag

DFDc

twin trapper