Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

Versuchs mal mit Musik

by dogesu     Germany > Baden-Württemberg > Ulm, Stadtkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 18.777' E 009° 55.333' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Hidden on: 14 April 2014
 Published on: 14 April 2014
 Last update: 21 November 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC10B90
Also listed at: geocaching.com 

8 Found
0 Not found
0 Notes
3 Maintenance logs
0 Watchers
1 Ignorers
52 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Preparation needed

Description    Deutsch (German)

Nord: (Sinfonie Nr. 3, Es-Dur) . ((Sinfonie Nr. 35, D-Dur, Haffner) + (Liebes Manndel, wo ist's Bandel?)

Ost: ((Sinfonie G-Dur für 2 Violinen, Viola, Bass, 2 Oboen, 2 Hörner, 2 Flöten 2 Fagotte, Nr. 12) / 2) . (Notturno für 2 Soprane & Bass: 'Mi lagnerotacendo')


Nachdem die Lösung nicht so eindeutig ist, wie gedacht, gibt es hier das Licht.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Donaustetten (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Versuchs mal mit Musik    Found 8x Not found 0x Note 0x Maintenance 3x

Archived 21 November 2016 dogesu has archived the cache

Da ist nichts mehr zu machen

Temporarily not available 31 October 2016 dogesu has disabled the cache

die Dose wurde plattgemacht, ich muß erst schauen, ob sich hier ein anderes Versteck anbietet

Found 05 October 2016 pingo21 found the geocache

Mit Musik habe ich die Koordination gefunden, das Fahrrad hat mich zur Dose gebracht, als ich auf dem Weg zum "Weihnachtsoratorium" (5. Türle 2014) war. Auch wenn man die Autos noch gehört hat, so war es fast ein LP hier. Dabei hat es sich heute bei dem schönen Wetter gelohnt, hierher zu fahren.
Danke für die Dose an diesem angenehmen Ort.

Available 05 October 2016 dogesu has maintained the cache

Ich habe heute die Dose ausgetauscht und mit einem neuen Logbuch versehen

Found 23 December 2014, 16:04 Tinkus found the geocache

Nach dem 5. Adventstürle bin ich auch noch hier vorbei, da ich das gelöste Rätsel schon lange mit mir herumtrage. Heute war nun eine gute Gelegenheit, den Outdoorteil zu erledigen.

TFTC! #69