Waypoint search: 
 
Traditional Geocache

Flitterwochen Cache Waldpark

by olimic     Germany > Sachsen > Dresden, Kreisfreie Stadt

N 51° 03.340' E 013° 47.888' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Available
 Hidden on: 26 April 2004
 Published on: 17 May 2014
 Last update: 17 May 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC10D6B
Also listed at: geocaching.com 

116 Found
1 Not found
1 Note
4 Watchers
0 Ignorers
353 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Dieser Cache ist der Flitterwochen Cache von Haggi+Denise. Denn in Dresden habe ich meine Frau kennengelernt und hier verbrachten wir unsere Flitterwochen.


Der Cache ist recht gut zugänglich. Bitte versteckt und tarnt ihn wieder gut.

Wir wünschen euch viel Spass beim Suchen. Haggi+Denise

 

Bitte keine Trackables im Cache ablegen! Es sind hier in der jüngeren Vergangenheit Trackables verloren gegangen.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Flitterwochen Cache Waldpark    Found 116x Not found 1x Note 1x

Found 09 March 2024, 13:44 PhilippJonas found the geocache

TFTC

Found 25 February 2023, 14:18 Moabitianer found the geocache

🙂

Found The geocache is in good or acceptable condition. 18 June 2022, 12:20 Aardjon found the geocache

Nach einer kurzen anfänglichen "Verirrung" sogar ohne GPS gefunden. Danke fürs Legen&Pflegen!

Found 06 February 2022, 01:10 ScoutGirl2000 found the geocache

Schöner Cache. Hat sehr Spaß gemacht

Found 07 June 2021, 17:19 Liis_DD found the geocache

Der Cache wurde gut bewacht von einigen Flugobjekte - konnte dennoch schnell geborgen werden. Danke fürs legen und pflegen. 😊