Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Sitzvergnügen

Auch Schnecken brauchen Pause

by Anton und Papi     Germany > Niedersachsen > Cuxhaven

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 53.465' E 008° 40.722' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: nano
Status: Archived
 Hidden on: 26 October 2014
 Published on: 26 October 2014
 Last update: 20 January 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC116DC

2 Found
1 Not found
0 Notes
2 Maintenance logs
1 Watcher
0 Ignorers
58 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Sitzvergnügen    Found 2x Not found 1x Note 0x Maintenance 2x

OC-Team Archived 20 January 2016 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als 6 Monaten „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Temporarily not available 13 May 2015 Anton und Papi has disabled the cache

Danke für die Einträge- ich habe geprüft, leider hat die Kurverwaltung die sitzvergnügen neu angeordnet und damit liegt der Cache nicht mehr innerhalb der Koordinaten- werde das ändern sobald ich in Cuxhaven bin- sorry dafür!
Gruss

Not found 12 May 2015 Hammas did not find the geoacache

Hier waren wir heute leider nicht erfolgreich.

Found 26 December 2014, 12:35 Team Schlenzens found the geocache

Heute haben wir einen kleinen Weihnachtsspaziergang gemacht und nebenbei diesen Cache gefunden. Position liegt leicht im Off, ist aber mit dem Titel des Caches leicht zu finden. Nettes Versteck. Vielen Dank dafür.

Found 30 October 2014 cacher.ella found the geocache

19 Meter von den Koordinaten entfernt wurden wir fündig und konnten uns als Erstfinder ins Logbuch eintragen. Schöne Bastelei! Lächelnd

Danke fürs Verstecken!

-c-