Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Allein in einem kleinen Bunker

by Gonchariki     Germany > Nordrhein-Westfalen > Steinfurt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 17.521' E 007° 42.098' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Hidden on: 03 January 2015
 Published on: 03 January 2015
 Last update: 28 January 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC11946

3 Found
0 Not found
0 Notes
2 Maintenance logs
0 Watchers
0 Ignorers
55 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Time
Seasonal
Persons

Description    Deutsch (German)

Es war ein mal vor einer langen Zeit in welcher Drachen und Feen lebten ein kleiner Zwerg welcher, große Angst davor hatte seinen schatz in die falschen Hände zu geben. Wegen dieser Angst hatt er sein Schatz in einem metalischen Bunker versteckt hatt um in Frieden sterben zu können. Nur Auserwälte können diesen Schatz finden.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Allein in einem kleinen Bunker    Found 3x Not found 0x Note 0x Maintenance 2x

OC-Team Archived 28 January 2016 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als 6 Monaten „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Temporarily not available 27 July 2015 Gonchariki has disabled the cache

Found 21 January 2015 sharanpower4321 found the geocache

Auf meiner Tour habe ich gesehen, dass dieser Cache auch bei Opencaching gelistet ist, also fix auch hier geloggt.

Danke fürs Zeigen und Gruß aus Laggenbeck

Found 08 January 2015, 09:10 josbe found the geocache

gut gefunden.

DFDC josbe

Found 04 January 2015, 11:40 NightWolf68 found the geocache

FTF bei schönem Sonntagswetter diese süße Dose bald gefunden. Werde dem Monster ein warmes Zuhause geben. CMK in. Grüße aus PüTown von NightWolf68.