Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Ein kleiner Maus Schatz.

door Gonchariki     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Steinfurt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 17.640' E 007° 41.995' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 04. januari 2015
 Published on: 04. januari 2015
 Laatste verandering: 28. januari 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC1194E

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
0 Volgers
0 Negeerders
31 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Route
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Es war einmal ein kleine Maus, welcher in einem Wald lebte. Eines Tages kam ein Fuchs,welcher ihn töten und verschlingen wollte. Die Maus erschrak und versteckte sich. Er vergaß dabei seinen Schatz, der in seinem Bau noch versteckt war. Dieser Schatz war nun im Bau ganz alleine und wartet auf seinen nächsten Besitzer.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Ein kleiner Maus Schatz.    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 2x

OC-Team Gearchiveerd 28. januari 2016 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als 6 Monaten „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Tijdelijk niet beschikbaar 27. juli 2015 Gonchariki has disabled the cache

Gevonden 20. januari 2015, 10:45 NightWolf68 heeft de cache gevonden

Nach ein wenig suche doch noch gut gefunden. Grüße aus PüTown von NightWolf68

Gevonden 12. januari 2015 sharanpower4321 heeft de cache gevonden

Auf meiner Tour habe ich gesehen, dass dieser Cache auch bei Opencaching gelistet ist, also fix auch hier geloggt.

Danke fürs Zeigen und Gruß aus Laggenbeck

Gevonden 08. januari 2015, 09:20 josbe heeft de cache gevonden

schnell gefunden.

DFDC josbe