Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Solo für Sokolow - Die Police Box

door Technologist3     Duitsland > Niedersachsen > Stade

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 34.696' E 009° 26.180' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 04. maart 2015
 Published on: 06. januari 2016
 Laatste verandering: 13. december 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC1297E

17 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
77 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Gevaren
Time

Beschrijving    Deutsch (Duits)

 
1c0f5fe9-bfc2-4d66-8e39-f7681658a920.jpg
 
3aa36225-34f9-4eaa-b4e2-1a311577b55f.jpg
 
 
 


geocheck_small.php?gid=6199817407e9ea9-4809-4f89-87c6-7e08a8efa011
 

Gecodeerde hint   Decoderen

Eägfry:
1. tbbtryg qbpu zny rva ovffpura...
2. Hzerpuara? Jrypura Mhfgnaq xöaara Fpunygre qra naaruzra? Haq qnaa --> Qrp
3. Rf tvog ahe rvar Mnuy zvg qre trerpuarg jveq, xrvar abeq haq Bfg Geraahat.



Bhgqbbe:
- nhs Zhttry npugra
- Hagra
- "vz" Fgnuygeätre
- zna xnaa thg fgrura
- qre Vaohf yvrtg, jraa zna ibe qre Xynccr fgrug, yvaxf bora nhs qrz Onyxra
- re xnaa nhpu süe qvr Xynccr (Ybpu) mhz mvrura trahgmg jreqra

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Schwingetal (Info), Landschaftsschutzgebiet Schwinge und Nebentäler (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Solo für Sokolow - Die Police Box    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 1x

Gearchiveerd 13. december 2021 Technologist3 has archived the cache

Ende

Gevonden 17. april 2021 Jörgy heeft de cache gevonden

Hej!

Bei der heutigen Runde diesen Cache finden und loggen können.

Danke für den tollen Cache.

 

LG Jörgy

Gevonden 26. februari 2021 D-Buddi heeft de cache gevonden

Der erste der heutigen Tour und wow, gleich so ein richtiges Highlight. Aber andererseits erwartet man das ja eigentlich schon bei dieser Serie [:o)] Wirklich schön verbaut, das ist schon beeindruckend. Vielen Dank für den Cache.

No Trade

MfG Jörg

Gevonden 04. oktober 2020 7MiD2 heeft de cache gevonden

Moin und Hallo aus dem Landkreis Rotenburg! Ganz spontan habe ich mich heute mit MiK73 getroffen, um hier im Landkreis Stade einige neue gelbe Kleckse auf die Karte zu malen.
Wir hatten einen tollen Nachmittag mit vielen tollen Caches und das Wetter hat auch mitgespielt. Vielen lieben Dank für die vielen Eindrücke und die teilweise echt super gestalteten Dosen!
Sorry für den Einheitslog, ich denke ich werde diese Zeilen bei dem einen oder anderen noch um ein paar spezielle Worte ergänzen. Hier und dort bleibt bestimmt auch ein Favoritenpunkt zurück.

Auch diese Bastelarbeit konnten wir nach einem kleinen Spaziergang gut finden und sicher loggen!

DfdC, es grüßt 7MiD2
4. Oktober 2020 14:46

>Remind to bring your own flashlight, because due to recent budget cuts,
>THE LIGHT AT THE END OF THE TUNNEL
> has been turned off!

Gevonden 24. juli 2020, 20:07 Grönis8 heeft de cache gevonden

Auch auf dieser Plattform noch mal vielen Dank für den Cache. Gruß Grönis