Waypoint search: 

Archived

 
Drive-In Geocache

Nierstein am Rhein

by following     Germany > Rheinland-Pfalz > Mainz-Bingen

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 52.463' E 008° 20.543' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Hidden on: 13 February 2016
 Published on: 13 February 2016
 Last update: 11 January 2020
 Listing: https://opencaching.de/OC12AEF

11 Found
1 Not found
0 Notes
3 Maintenance logs
0 Watchers
0 Ignorers
92 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   

Route
Seasonal
Listing

Description    Deutsch (German)

Eine kleine Dose am Rhein in Nierstein. Lächelnd Bitte wieder fest verschließen!

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Rheinhessisches Rheingebiet (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Nierstein am Rhein    Found 11x Not found 1x Note 0x Maintenance 3x

Archived 11 January 2020 following has archived the cache

Zeit für Neues. Danke für eure Logs!

Found 18 August 2019, 11:30 Windwalker73 found the geocache

Hallo following, vielen Dank dafür dass du dir die Mühe gemacht hast Nierstein am Rhein zu legen. Das suchen (und finden) hat Spaß gemacht. Ich hoffe du wirst Nierstein am Rhein noch lange pflegen.

92

Found 12 October 2018 dogesu found the geocache

Zu Besuch bei einem Freund konnte ich mich für eine kurze Zeit verabschieden und spazierte zur Promenade. Vor Ort war mir gleich klaar, wo ich nach der Dose suche. Diese konnte ich auch unbeobachtet aus ihrem Versteck ziehen und auf der nächstgelegenen Bank loggen. Nach dem Genuß des "Rheinblicks", den ich so sehr selten habe (eher mal einen "Donaublick") konnte ich die Dose wieder unbeobachtet in ihr Versteck zurückbringen.

Danke für die Dose mit dem schönen Blick, dogesu

Found 12 August 2018 renebe2 found the geocache

Bei der heutigen Radtour gefunden.

Danke für den Cache.

Found The geocache is in good or acceptable condition. 02 April 2018 Mogelius17 found the geocache

Zwar war die Gegend voller Muggel aber Danke des guten Verestecks war es nicht schwer den Cache Muggelsicher zu Bergen.