Waypoint search: 
 
Traditional Geocache

Geben und Nehmen

Am Fuße der schwarzen Pilze

by freymartin     Germany > Bayern > Amberg, Kreisfreie Stadt

N 49° 27.113' E 011° 52.389' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Available
 Hidden on: 13 March 2016
 Published on: 13 March 2016
 Last update: 13 March 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC12C14

10 Found
0 Not found
2 Notes
3 Watchers
0 Ignorers
173 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   

Route

Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Am Mariahilfberg (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Geben und Nehmen    Found 10x Not found 0x Note 2x

Note 08 December 2021 freymartin wrote a note

Note The geocache is in good or acceptable condition. The geocache description is ok. 01 December 2021 freymartin wrote a note

Cache wurde durch neuen/frischen ersetzt. Danke für den Hinweis.

Found The geocache needs maintenance. 14 November 2021, 16:00 Bierfilz found the geocache

Die durch viel Laub bedeckte (Glas-) Dose konnte ich finden. Doch, ein Eintrag im Logbuch war leider nicht möglich, da es nur noch aus einer Papierpampe besteht. Siehe Logfoto!

Hier ist eine Wartung durch den Owner dringendst notwendig!!!
Danke fürs Auslegen. Und, danke im Voraus für die hoffentlich baldige Plege!!!

Bierfilz aus Nürnbergt

Pictures for this log entry:
Die "Dose" mit dem nassen und vergammelten Logbuch:Die ´´Dose´´ mit dem nassen und vergammelten Logbuch:

Found 27 March 2021, 12:34 Rico0109 found the geocache

Gesucht und gefunden auf einer schönen Runde mit Familie, aber nicht schön verpackt!!!

Found 30 September 2020, 19:20 HaMa2014 found the geocache

Nach Versuch Nr. 3 endlich gefunden! 😄 sehr gutes Versteck. VG 🐇🐁