Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

A-Towner - 100

A-Towner 100ster Geocache

by Sigi0815     Germany > Niedersachsen > Hildesheim

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 16.017' E 009° 57.469' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Hidden on: 23 August 2005
 Listed since: 19 December 2005
 Last update: 13 June 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC12DF
Also listed at: geocaching.com 

19 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
18 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Dieser Cache ist für Florian - kleiner Ansporn um die 100 voll zu machen !!!!
Alle anderen warten bitte bis Florian ( A-Towner ) geloggt hat. Danach ist er frei für jederman.

Viel Spaß
Sigi - Team Hildesheim

Pictures

Achtung Spoiler
Achtung Spoiler

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for A-Towner - 100    Found 19x Not found 0x Note 0x

Found 26 December 2009 wustabong found the geocache

zusammen mit familie gesucht....gesucht....und schließlich gefunden (klasse versteck).... beim loggen von einem cacher erwischt worden. wieder versteckt und nachfolger selbst suchen lassen.

Found 24 October 2009 Travel_and_Cache found the geocache

24.10.2009 13:45 #108

Im dritten Anlauf ("das muss doch da irgendwo sein") schließlich doch noch gefunden und geloggt.

Danke für diesen Cache,
greasley71

Found 25 August 2009 marko276 found the geocache

Schönes Versteck. Kurz vor dem grossen Regen geloggt. ;-) Aber zumindest vorher noch eine schöne Runde am Kanal unterwegs gewesen.
out: -
in: -
DFDC

Found 13 June 2009 Meta Stabil found the geocache

Zusammen mit Gummiseele schnell und gut gefunden.
Vielen Dank für den Cache

MetaStabil

Found 21 May 2009 1887 found the geocache

Moin,

ganz so einfach war er nicht, vor längerer Zeit im Regen haben wir uns nicht überall getraut zu suchen. Heute war es dann nicht mehr ganz so rutschig und die Dose war auch bald in unseren Händen.

TFTC
1887