Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Jack Rattles Schiffsflotte

by jackrattle     Germany > Baden-Württemberg > Sigmaringen

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 05.381' E 009° 05.908' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 11 July 2016
 Published on: 11 July 2016
 Last update: 07 July 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC1311F

0 Found
1 Not found
0 Notes
2 Maintenance logs
1 Watcher
0 Ignorers
59 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Time
Seasonal
Listing
Persons

Description    Deutsch (German)

Jack Rattle ist ein Mann der See. Obwohl er sich längst niederließ, gibt es keinen Tag, an dem er nicht an die Weiten der Weltmeere und die raue, salzige Luft denkt. Wäre er noch einmal jung, so ließe er ab vom Rum und der Hängematte und würde in See stechen. Leider ist auch seine Werft schon alt und nicht mehr in Betrieb. Immerhin befand sich dort ein Teil seines Schatzes, den er zu seinen aktiven Zeiten erbeutete. Ihr wollt etwas ab? Dann nennt das Lösungswort in unserer Kommandozentrale.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Obere Donau (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Jack Rattles Schiffsflotte    Found 0x Not found 1x Note 0x Maintenance 2x

OC-Team Archived 07 July 2021 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als 6 Monaten „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Temporarily not available 03 January 2021 jackrattle has disabled the cache

  New coordinates:  N 48° 05.381' E 009° 05.908', moved by 14 meters

Not found 05 September 2016 Burggeist did not find the geoacache

Dieser Geocache liegt nach Koordinate eindeutig auf einem Privatgrundstück.
Vor Ort kann man ein Faltblatt mit Telefonnummer ziehen. Ein Anruf brachte die freundliche Erlaubnis zur Suche auf dem Privatgrundstück (tlw eingezäunt, aber normal begehbar).
Jedoch habe ich bei meiner Suche auf der Nord- und Ostseite leider keinen Geocache finden können.
Burggeist

  Original coordinates:  N 48° 05.386' E 009° 05.899'