Waypoint search: 

Locked

 
Drive-In Geocache

PlastikBunker

Alte Anlagen der verlassenen Airbase Hahn!

by schmitty     Germany > Rheinland-Pfalz > Rhein-Hunsrück-Kreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 56.963' E 007° 17.317' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:30 h   Route: 1.0 km
 Hidden on: 21 November 2005
 Listed since: 14 January 2006
 Last update: 22 December 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC1541
Also listed at: geocaching.com 

36 Found
2 Not found
2 Notes
1 Maintenance log
7 Watchers
0 Ignorers
413 Page visits
6 Log pictures
Geokrety history
6 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Lost Place

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for PlastikBunker    Found 36x Not found 2x Note 2x Maintenance 1x

OC-Team Locked 22 December 2016 mic@ has locked the cache

Der Benutzeraccount wurde deaktiviert.

Note 16 January 2013 mic@ wrote a note

Dieser Cache ist auf geocaching.com deaktiviert und hier nicht mit dem Attribut "OC only" versehen. Das letzte Funddatum liegt lange zurück und der Owner war über ein Jahr nicht mehr hier eingeloggt gewesen. Aus diesem Grunde archiviere ich nun das Listing. Sollten sich später neue Aspekte ergeben und der Cache wieder aktiviert werden, so kann dies durch den Owner selbstständig über die Funktion "Cache bearbeiten" erfolgen.
Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

mic@ (OC-Support)

Found 01 September 2012 Määnzer found the geocache

Auf unserem kleinen Ausflug fix gefunden.

TFTC
ÄNZER

Found 24 June 2012 Merlin55 found the geocache

Hey!

Zusammen mit "Estrella85" ging´s in aller Herrgottsfrühe an den Flughafen Hahn... Na ja, und wenn man eh schon mal wach ist, kann man sich vor dem Heimweg noch beim ein oder anderen Cache die Beine vertreten! [;)] Dieser hier war #5 für heute. Richtig spannende Location! So was ist genau meine Fall! [:)]
TFTC!
Bis denn...

Bye, Markus.

Found 11 November 2011 Elchis found the geocache

Gefunden um 11:11 Uhr

Tolle Location!!!!!

Schade das die Leute ihren Müll da entsorgen.

TFTC