Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Z 75 Pastor Bode

door schiershark     Duitsland > Niedersachsen > Harburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 11.576' E 010° 03.760' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 14. januari 2006
 Listed since: 14. januari 2006
 Laatste verandering: 06. juni 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC1556
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
3 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Extrem exponierter Platz mit sehr hohem Muggelaufkommen.
Zugriff vielleicht im Dunklen ....?

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Lüneburger Heide (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Z 75 Pastor Bode    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 29. februari 2008 Kleiner Muck heeft de cache gevonden

Ein besonderer Tag für einen besonderen cache....
Im richtigen Moment zugeschlagen.
Danke für den cache....

Gevonden 06. oktober 2007 Die Asbacher Bande heeft de cache gevonden

#596#

Auf dem Weg in den Tierpark schnell, fast Muggelfrei, gefunden. Ein toller Drive-In, 2m daneben geparkt.

T4TC sagt Die Asbacher Bande

Gevonden 18. juli 2007 Die Firlefanzis heeft de cache gevonden

Super Versteck !!

Danke für den Cache und viele Grüße aus dem Bergischen Land
Petra , Uli und Easy

Gevonden 13. mei 2007 Midnattsol heeft de cache gevonden

Gevonden 12. april 2007 Oschn heeft de cache gevonden

Pastor Bode ist ja eine bekannte und berühmte Persönlichkeit in der Heide. Deswegen - und weil heute Mittag um viertel vor zwei nichts los war auf den Straßen von Egestorf-City, konnte ich die Dose fix abgreifen.
Ich habe mir dann auch noch die Zeit genommen, die Kirche äußerlich und innerlich zu betrachten. Dabei habe ich sogar - in Gedenken an alle Geocacher, die da mühselig und beladen sind - noch eine Kerze angezündet.  :)
TNLNSL, T4C

Afbeeldingen voor deze log:
In der KircheIn der Kirche
omnes qui laboratis ...omnes qui laboratis ...