Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Not to the penguin pole! / Nicht zum Pinguin-Pol!

door theplank     Oostenrijk > Niederösterreich > Waldviertel

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 56.666' E 015° 07.750' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 20. juli 2003
 Listed since: 03. februari 2006
 Laatste verandering: 20. februari 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC16D1
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

11 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
2 Volgers
0 Negeerders
51 Bekeken
7 Log pictures
Geokrety verleden
2 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

The cache description was removed, because the owner declined the Opencaching.de data license.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 27. mei 2007 Team Yps heeft de cache gevonden

Sehr tolle Wanderung zu diesen Cache.Kurz vorher Gewitter mit Hagel erlebt.Netter Cacheplatz.
in:TB Love Dog,Joti-Jota sticker
out:Schnapsflasche
TFTH
Team Yps

Gevonden 20. mei 2007 npg heeft de cache gevonden

Nach diesem tollen Weekend ists auch schön wieder was heimisches zu fangen [;)].
thx npg - und werfe noch einen Dank Richtung Baumrinde... [:D].

Gevonden 01. april 2007 CrazyGustav heeft de cache gevonden

Neuen Cache sofort gefunden.

Auch den alten Cache haben wir entdeckt - ca 2m genau westlich des neuen Caches. Eindeutig eine Illy Dose. Das Wasser war mir allerdings zu kalt und mit Holzstöcken hatten wir keine Chance, da er zu schwer war.

in:Gummischwein

out: Glasknopf

CrazyGustav & Ruth

Gevonden 24. september 2006 Stegi heeft de cache gevonden

Gibt es eigentlich ein "Zum-Teil-nicht-gefunden"? Die Dose mit den Tauschgegenständen haben wir nicht gefunden, die Log-Dose zum Glück schon. Es ist ganz schön was los, in der Gegend. Wirklich ungestört ist man dort nur sehr selten.
Zum nächsten Cache, nur einige Meter entfernt, sind wir dann mit dem Auto gefahren - schon alleine, weil wir das in der Beschreibung gerühmte Restaurant testen wollten
NoTrade

LG & TFTC
Die Stegis

Opmerking 30. augustus 2006 theplank heeft een notitie geschreven