Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Wittekindsburg

door Baked_Beans     Duitsland > Niedersachsen > Osnabrück, Landkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 19.626' E 008° 05.080' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:45 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 19. februari 2006
 Listed since: 19. februari 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC180B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
59 Bekeken
4 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

cache description was removed because the owner's account was inactive when the new content license was launched

Afbeeldingen

Burgruinen
Burgruinen

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Nördlicher Teutoburger Wald-Wiehengebirge NI (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Wittekindsburg    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 21. maart 2008 Karlchen Müller heeft de cache gevonden

Ein schöner Ort, der einen Cache verdient hat. Sofort gefunden, die Tarnung war heruntergerutscht. Habe ihn wieder gut verpackt. Vielen Dank sagt

Karlchen

Gevonden 14. februari 2008 Feline heeft de cache gevonden

Feline dankt für ein schönes Versteck. Bei dickem Nebel keine Muggel-Seele getroffen.  :)
In: Tempos
Out: Pinker Stern

Gevonden 10. februari 2008 Team repridi heeft de cache gevonden

Das dauerte länger als erwartet. Zunächst wurden wir ständig von Muggels unterbrochen, die heute bei dem herrlichen Wetter zu hunderten über das Nettetal hergefallen sind und dann lag die Dose auch noch in einer Richtung, in der wie sie niemals vermutet hätten. Aber: Muggels sei Dank! Als wir wieder mal vor einem Muggelpärchen mit Hund zurückweichen mussten, liefen wir der Dose direkt in die Arme.

IN: Coin
OUT: -

Gruß

Opencaching.de-Statistik von repridi

Gevonden 07. januari 2008 Tschakko heeft de cache gevonden

Heute auf dem Weg zur Arbeit in der Gegend gewesen, wrklich schöne Ecke, hier war ic doch noch nie gewesen Den cache durfte ich dann eine Weile suchen, es wurde dann auch immer dunkler, aber um 17:15 Uhr habe ich ihn in Händen gehalten.
OUT: GC
Danke für den schönen cache.
Tschakko

Gevonden 02. december 2007 Aggas Bande heeft de cache gevonden

CoolHaben heute nach kurzer Suche trotz defektem GPS und Sauwetter den Cache gefunden . Beim letzten Versuch mussten wir wegen Dunkelheit abbrechen.

Nettes Versteck

Out : Gelkerze

In : Kleines Fugzeug