Waypoint search: 

Archived

 
Drive-In Geocache

Veranstaltungstipps / advertising space

Quick downtown cache for your shopping tour.

by goldensurfer     Germany > Bayern > Fürth, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 28.400' E 010° 59.216' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 0:15 h 
 Hidden on: 05 March 2006
 Listed since: 05 March 2006
 Last update: 21 August 2006
 Listing: https://opencaching.de/OC18E8
Also listed at: geocaching.com 

15 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
8 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch  ·  English

The cache is a vitamin pill tube, so there's only space for small trading items.
Sat reception at the cache isn't very good, therefore watch the cache title.
Beware of Muggles!

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Veranstaltungstipps / advertising space    Found 15x Not found 0x Note 1x

Found 22 August 2006 nimativ found the geocache

19:00 Ich hab ihn zum letzten Mal gefunden! Surprised

Er lag ganz traurig in der Nähe eines Metallcontainers. Die Baumuggels haben ihn wohl mit samt dem Rahmen einfach weggeworfen. Gehäuse ist lädiert aber das Logbuch war noch drinn. Ich hab's sichergestellt.Wink

War schon erstaunlich, daß die gesamten Veranstaltungshinweise verschwunden waren. 

Note 21 August 2006 goldensurfer wrote a note

Der Cache ist leider verschwunden, nachdem er länger hielt als ursprünglich angenommen. Da an dem Punkt außerdem mittlerweile Baustelle ist, werde ich ihn nicht ersetzen.

Danke an alle Finder. 

Found 25 July 2006 nimativ found the geocache

Heute Abend ganz unvorbereitet nochmal geschaut und siehe da: keine Bombe gefunden. Ist ja wirklich ein sehr anziehendes Rohr.

IN/OUT/NIX

Found 10 July 2006 FeuerDaemon found the geocache

Habe mich gestern in der Mittagspause auf die Suche begeben und den Cache tatsächlich gefunden. *juhu* Der erster Cache in meinen Leben den ich gefunden habe.

Gruß FD

Found 05 July 2006 Die Firlefanzis found the geocache

Biertrinkende Muggel sind gute Muggel [:P]Die hätten aber gar kein weiteres Bier mehr gebraucht - so WM Spiele haben doch was ..[}:)]
Wir konnten jedenfalls in Ruhe ein paar Veranstaltungstips notieren [;)]

Danke und viele Grüße aus dem Bergischen Land
Die Firlefanzis

TNLN