Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Windenergie

Dies ist Nummer 28 meiner Ortsteil Cache.

door Hein Blöd     Duitsland > Schleswig-Holstein > Ostholstein

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 25.620' E 011° 06.279' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 02. maart 2006
 Listed since: 13. maart 2006
 Laatste verandering: 22. november 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC193A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

87 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
44 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Suche bei den Koords nach dem Mikro.

Logbuch

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Windenergie    Gevonden 87x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 01. september 2017 Robidog24 heeft de cache gevonden

Heute waren wir im südlichen Teil von Fehmarn unterwegs. Wir wollten das ein oder andere schöne Fleckchen entdecken, mit den Cacherhunden den Tag genießen und natürlich Büchsen einsammeln.
Kleinen Spaziergang gemacht und diese Büchse gefunden.
Danke für's Herführen und das Legen und Pflegen vom Büchsle.
Ein Glückskäferle ist eingezogen.
Viele Grüße von Robidog24.
Been there, done that #991.

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. 07. augustus 2016 martl heeft de cache gevonden

Am 7. August 2016 um 14:10 Uhr als Cache # 4851 gefunden. Die Terrain Wertung ist etwas niedrig angesetzt.

Tftc an Hein Blöd :-)
Martina

Gevonden 27. maart 2016 Nicky BJ heeft de cache gevonden

Während einer Regenrunde mit dem Cachemobil kamen Cosmic Kid und ich auch hier vorbei.
Und wieder kreuzten Rehe den Weg.
Wahnsinn, wieviele dieser scheuen Tiere es auf der Insel gibt!
[:)]
TFTC sagt
Nicky

Gevonden 10. juni 2013 Flosphor heeft de cache gevonden

Erstaunlich, wo hier alles Rehe rumhüpfen...

An der zweiten Stelle hat sich dann auch die Dose finden lassen.

TFTC!

 

Gevonden 04. augustus 2012 hjr130899 heeft de cache gevonden

Da ich in der Windbranche tätig bin, kann ich mir ein solches älteres Schätzchen natürlich nicht entgehen lassen. Danke für's herführen.