Waypoint search: 

Archived

 
Drive-In Geocache

Am Wasserwerk Nacht- Micro

Kleiner Nacht-Micro damit man nicht aus der Übung kommt.

by relaxoz28     Germany > Nordrhein-Westfalen > Lippe

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 58.465' E 008° 39.744' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 14 March 2006
 Listed since: 14 March 2006
 Last update: 11 February 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC194E
Also listed at: geocaching.com 

12 Found
1 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
28 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Parkt unten vor der Schranke, das ist nicht optimal aber für kurze Zeit wird es gehn.

Folgt den Weg bis zu den angegebenden Koodinaten dort sucht mit euer Lampe.

Bitte einen Stift zum logen mitbringen.

Ein dorniger Wächter schützt den Micro vor neugierigen Blicken

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Eggegebirge und südlicher Teutoburger Wald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Am Wasserwerk Nacht- Micro    Found 12x Not found 1x Note 0x

Found 19 December 2006 SPATEN found the geocache

Mit Mr Berns kein Problem

Found 19 December 2006 Mr Berns found the geocache

echt frech genial

Found 16 August 2006 krennman found the geocache

kurz vor Einbruch der Dunkelheit relativ flugs gefunden



Herzlichen Dank



krennman



Not found 09 July 2006 disy did not find the geoacache

Es war zwar nicht dunkel ... aber irgendwie war nix zu finden... vielleicht sind wir auch Opfer des dornigen Wächters geworden oder der eigenen Tomaten auf den Augen... wer weiß... wächst ja alles wie verrückt im Moment [8D]

Gruß
DiSy & Sanna

Found 18 May 2006 vitusfamily found the geocache

In lockerer Runde mit Fee/... und Gastcacherin Moni schnell gefunden. Schöner Ausblick. Leider war es schon spät und wir mußten den Rückweg antreten.

Pictures for this log entry:
Kleines CacherteamKleines Cacherteam