Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Scoutline

Scoutline - eine Pfadfinder-Cacheserie

door junior     Duitsland > Hessen > Main-Taunus-Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 07.578' E 008° 32.568' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:36 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 01. april 2006
 Listed since: 01. april 2006
 Laatste verandering: 25. april 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC1A80
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

68 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
195 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache ist der erste Cache einer Pfadfinder-Cacheserie. Parken kann man an einem kleinen Restaurant an folgendem Punkt:

N50° 07.999 E008° 32.460 (etwa 1 km entfernt)

English:
This cache is the first one of a scout cache run. Parking area is at N50° 07.999 E008° 32.460 (distance to the cache about 1 km)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Hochtaunus (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Scoutline    Gevonden 68x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Opmerking 25. april 2012 mic@ heeft een notitie geschreven

Bitte bei Statusänderungen die bei geocaching.com durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern. Analog zu GC setze ich den Status für diesen Cache jetzt auch auf "Archiviert".

mic@ (OC-Guide)

Opmerking 14. augustus 2011 Blaubär008 heeft een notitie geschreven

Mit der ganzen Familie gesucht und nicht gefunden. Kein Wunder - habe dann auf Geocaching.com festgestellt, dass der Cache offensichtlich seit 31.07.11 nicht mehr vorhanden ist. Leider war dieser Hinweis auf Geoching.de nicht eingetragen. Habe ich somit jetzt nachgeholt.

Gevonden 15. juli 2011 mukyanchon heeft de cache gevonden

Der Cache war schon von weitem zu sehen, habe mal versucht, etwas Tarnung wiederherzustellen. Danke fürs Versteck.

Gevonden 12. juli 2011 Clarence heeft de cache gevonden

Cache war schnell gefunden Lächelnd wir haben versucht ihn mit Grünzeug wieder besser zu tarnen

Gevonden 06. juli 2011 OREGON-Trail heeft de cache gevonden

17.45 Uhr #951#

Vielen Dank für den Cache.