Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Heidenheim Stadtrundgang

Multicache, Dauer ca. 1,5 Stunden. Unbedingt notwendig ist ein Taschenrechner (oder ein guter Kopfrechner)

door Albsucher     Duitsland > Baden-Württemberg > Heidenheim

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 40.480' E 010° 08.940' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:30 h   Lengte: 3.0 km
 Verborgen op: 22. maart 2006
 Listed since: 06. april 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC1AD7
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

15 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
1 Negeerders
353 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Heidenheim Stadtrundgang    Gevonden 15x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden Aanbevolen 12. juli 2009 Klapperschlange heeft de cache gevonden

Opencaching.de-Statistik von Klapperschlange

Sehr schöner Rundgang, viel Liebe zum Detail. Finale war nicht einfach zu finden. 

No Trade

PS: Das Logbuch ist fast voll




Gevonden 09. juni 2009 Brenztalkrokodile heeft de cache gevonden

ein netter Stadtbummel, hat sich einiges verändert seit ich das letzte mal dort war, danke fürs Dösle.
-noTrade- IN GC ChilliKilliCoib#2

Gevonden 13. mei 2009 rsj-fun heeft de cache gevonden

Zum Aufwärmen erst mal einen schönen Traditional gemacht und jetzt auf zum Multi.

Schöne Runde in der Kreisstadt Heidenheim. Schöne Tour und das Final auch gut gefunden.

Danke sagt rsj-fun.

Out: Coin

 

Mehrere Logs schon auf www.geocaching.com vorhanden.

Gevonden 09. november 2008 Geo_Mango heeft de cache gevonden

Toller Stadtrundgang durch meine Heimatstadt.
Danke fürs zeigen
No Trade & T4TC
Gruss Geo_Mango

Gevonden 22. september 2008 2sucher heeft de cache gevonden

Wir haben einige nette Sachen in Heidenheim gesehen, waren im Urlaub in der Gegend und haben uns vorher ein paar Caches in und um Heidenheim ausgedruckt. Hat uns viel Spaß gemacht, danke sagen 2sucher aus HH.