Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Sheepnapping

Nur der Erstfinder konnte McSheep jr.II. auslösen!

door Baked_Beans     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Lippe

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 57.486' E 008° 51.571' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:24 h   Lengte: 0.4 km
 Verborgen op: 13. april 2006
 Listed since: 14. april 2006
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC1B8C
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

11 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
3 Bekeken
3 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Altkreis Lippe (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Sheepnapping    Gevonden 11x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 23. december 2006 SPATEN heeft de cache gevonden

Gevonden 23. december 2006 Mr Berns heeft de cache gevonden

Gevonden 15. augustus 2006 Cord heeft de cache gevonden

als dritte Station einer kleinen Runde gehoben. Am Ort GPS-Abweichungen bis zu 50Meter aber nach mehreren Anläufen konnte der richtige Baum identifiziert werden.

Out: TB
In: elektronischer Mini-Organizer

Gevonden 05. augustus 2006 smart-engine heeft de cache gevonden

Nettes Plätzchen!

Achtung: An einem anderen Baumstumpf in der Nähe des Nähe des Caches befindet sich ein Bienen-/Wespennest. Auch wenn es ein paar Meter sind, so kamen doch immer ein paar Viecher herüber, um uns hartnäckig beim Suchen zu stören und letztendlich auch leider noch zu stechen.

Aber ein schöner Ort und ein feiner Cache. Vielen Dank dafür und herzliche Grüße,

Julia und Marc (Team smart-engine)

in/out: -

Gevonden 03. augustus 2006 Caches_Clay heeft de cache gevonden

Schöner Spaziergang im Wald mit einer netten Stelle am Bach , auch Loki hats genossen und ist eine Runde schwimmen gegangen.

In: Travelbug "Juris Watch"
Out: Nix

Es grüßen

"Die Cherusker"
KarMA
und Loki der Hund

Afbeeldingen voor deze log:
Karsten am Cache **Spoiler**Karsten am Cache  **Spoiler** (Spoiler)