Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Ort der Ruhe

Ein Drive-In an einem ruhigen Ort.

by Kanalkieker     Germany > Schleswig-Holstein > Rendsburg-Eckernförde

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 54° 14.933' E 009° 37.732' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 21 April 2006
 Listed since: 21 April 2006
 Last update: 23 April 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC1C60
Also listed at: geocaching.com 

12 Found
1 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
11 Page visits
3 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Stift bitte mitbringen.

Viel Spaß,
die Kanalkieker

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Ort der Ruhe    Found 12x Not found 1x Note 0x

Found 21 March 2007 Turmfalke found the geocache

Ein schönes stilles Eckchen. Habe den Cache zügig gefunden und geloggt. Auf dem angrenzenden Feld konnte ich ca. 20 Rehe beobachten.

TFTC

Found 03 March 2007 Mangie found the geocache

Da saßen wir nun und genossen die Sonne ......mit der Ruhe währte es jedoch nicht allzu lange, denn über uns begann ein Specht mit seinem typischen Klopfen, so dass wir aufsprangen und versuchten ihn in einer der Baumkronen ausfindig zu machen, doch leider vergebens.

Danke und Gruß, Mangie.

Found 03 February 2007 antje.thorsten found the geocache

hallo
mein sohn hat es beim zweiten anlauf gefunden. ganz schön dusselig, 5 cm daneben waren wir beim erstenmal auch. bringt immer mehr spass.

grüße

antje.thorsten

Not found 27 January 2007 antje.thorsten did not find the geoacache

hallo

 leider haben wir den cache nicht gefunden. wir haben auch noch kein gps. nach der karte sind wir auf eine parkbank gestossen, aber auf grund des sturmes war das gelände ziemlich verwüstet. wir wären für einen hinweis dankbar.

 grüße

antje.thorsten

Found 22 January 2007 Midnattsol found the geocache