Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Hochfels

Kleine Runde im Wald

door L+L     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Kaiserslautern, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 28.760' E 007° 48.246' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 21. april 2006
 Listed since: 21. april 2006
 Laatste verandering: 21. mei 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC1C6A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

10 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
15 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Neue Seite 1

Dieser Cache ist als kleiner Abendspaziergang, Gassirunde mit dem Hund oder als Bonuscache zur  "Mehlinger Heide "  gedacht (man kann ihn aber auch einfach so machen…).

Der Cache befindet sich bei dem Naturdenkmal "Hochfels", einer kleinen Felsformation im Wald zwischen Gersweilerhof und Heide.

 

 

 

Viel Spaß und Erfolg bei der Suche!

 

L+L

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Hochfels    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 30. september 2007 de paelzer heeft de cache gevonden

Nette kleine Runde, gut gefunden.

 Rachel, Elias, Lukas und Albert 

Gevonden 01. mei 2007 Elefanten heeft de cache gevonden

Problemloser Spaziergang, gut gefunden. Danke fürs Verstecken. Leider ist der Inhalt wohl etwas feucht geworden.

 Gruß vom Team Elefanten

OUT: Kartenspiel     IN: Dinoanstecker

Gevonden 06. januari 2007 dieschatzjäger heeft de cache gevonden

Im Anschluß an die Mehlinger Heide auch diesen Cache noch gemacht.Die Strecke war länger als erwartet, und so kamen wir kurz vor absoluter Dunkelheit noch ans Auto.

Danke fürs Verstecken

Tine+Stefan

Gevonden 31. december 2006 Team Kleeblatt heeft de cache gevonden

Nach der Mehlinger Heide noch diesen Cache mitgenommen. Wir haben dem Cache eine Tüte spendiert da der Cache etwas feucht war.

Grüße  Team Kleeblatt

Gevonden 25. december 2006 PDAndi heeft de cache gevonden

War heute schon in der Mehlinger Heide. Habe dann noch diesen Cache mitgenommen.

Vielen Dank

PDAndi

No trade