Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Deal Pro

door fcvc     Duitsland > Hessen > Kassel, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 18.300' E 009° 26.800' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 01. mei 2006
 Listed since: 07. mei 2006
 Laatste verandering: 14. mei 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC1DBD
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

13 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
6 Volgers
1 Negeerders
38 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden
2 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die oben genanten Koordinaten haben mit dem Cache nichts zu tun.

Die Cachekoordinaten müsst ihr euch erarbeiten!

Bitte den Cacheort erst nach 16 Uhr oder am Wochenende besuchen!

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Deal Pro    Gevonden 13x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Opmerking 14. mei 2010 Schrottie heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf geocaching.com archiviert und hier nicht mit dem Attribut "OC only" versehen. Das letzte Funddatum liegt lange zurück und die Logs bei geocaching.com lassen darauf schließen, das der Cache nicht mehr existiert. Aus diesem Grunde archiviere ich ihn auch hier.

Schrottie (OC-Admin)

Opmerking 13. mei 2010 Klaubimelja heeft een notitie geschreven

Hier wurde ja lange nix mehr gefunden. Gibt´s das hier noch?Undecided

Gevonden 02. augustus 2008 Pasa01 heeft de cache gevonden

Bis auf Station 3, wo wir doch etwas suchen mußten ging es eigentlich in der großen Runde ganz schnell.

Danke für den schön ausgearbeiteten Cache.

Gevonden 17. februari 2008 jackbailey heeft de cache gevonden

Bei dem Anfangsrätsel hatten wir so unsere Schwierigkeiten. Haben leider viel zu kompliziert gedacht. Aber dann mit Snifterbee zusammen alle Stationen gut gefunden. Ein schöner Cache. Danke. Werden uns in kürze nun den zweiten vornehmen.

No trade

Gevonden 13. oktober 2007 uli.the.brave heeft de cache gevonden

Ein wirklich prima Cache!
Vielen Dank und Gruß
uli.the.brave